نماینده پایگاه خبری صبح کیش فاتح مسابقات تنیس روی میز بانوان خبرنگار شد. این مسابقات به همت هیات تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز خبرنگار و ویژه خبرنگاران جزیره مرجانی کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، شامگاه روز سه شنبه یک دوره مسابقات تنیس روی میز به مناسبت روز خبرنگار و به همت هیات تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شد که در این دوره از مسابقات مارال شیرین خواه با گذشتن از سد تمامی حریفان بر سکوی نخست ایستاد.

بنابراین گزارش، خانم ها مارال شیرین خواه از پایگاه خبری صبح کیش، نوشین معصومی و رویا ملکیان از روزنامه اقتصاد کیش، نسرین فائق از خبرگزاری ایسنا، مریم اکبرپور از روزنامه بشارت کیش و ماهنامه پژواک کیش، فاطمه یاقوتی از خبرگزاری صدا و سیما و روزنامه اخبار کیش، شیدا پوریوسف و زیبا حسین زاده از روزنامه های همشهری و پایگاه خبری فیدار در این دروه از مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این دوره از مسابقات که با حضور 8 شرکت کننده از روزنامه ها و خبرگزاری های جزیره کیش و با انجام 16 بازی برگزار شد پس از مارال شیرین خواه که برسکوی اول ایستاد، رویا ملکیان حائز مقام دوم شد و  جایگاه سوم به طور مشترک به فاطمه یاقوتی و نوشین معصومی رسید.

مسابقات تنیس روی میز به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار به همت هیات تنیس موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش در دو بخش بانوان و آقایان برنامه ریزی شده است که مسابقات بانوان روز سه شنبه 22 مرداد 98 در سالن تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد.

در همین راستا مسابقات آقایان در روز چهارشنبه 23 مرداد 98 در سالن تنیس روی میز موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با حضور نمایندگانی از روزنامه ها و خبرگزاری های جزیره کیش ساعت 18 برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

کد خبر : 1686
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.