رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه کارهای خوبی در بخش مسکن صورت گرفته است گفت: ما با مشکل ساماندهی و سازماندهی در حوزه مسکن مواجهیم به طوری که عده زیادی از مردم به اجاره نشینی پناه برده و از آن رنج می برند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در کیش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در بخش مسکن و ساخت آن با مشکلات زیادی مواجه هستیم اظهار داشت: در مقایسه رشد جمعیت و خانواده در ایران و به نسبت آن تولید مسکن در شرایط بدی قرار نداریم اما متاسفانه مدیریت کافی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر در سال های گذشته اقدام مثبتی بود افزود: طرح مسکن مهر مشکلات خاص خود را داشت اما به نظر من اقدام مثبتی بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت فعلی هم با اقداماتی که در بخش مسکن در دست انجام دارد سعی در تکمیل تلاش های صورت گرفته در مسکن مهر شده است تاکید کرد: با وجود تمام تلاش های صورت گرفته در بخش مسکن ما با مشکل ساماندهی و سازماندهی در این حوزه مواجه هستیم به طوری که مردم به دلیل نداشتن مسکن به اجاره پناه برده اند و روز به روز هم این وضعیت بیشتر شده و از آن رنج می برند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تحولی که در بخش مسکن در حال شکل گیری است این نقیصه را نیز بتوانیم مدیریت و برطرف کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر : 1789
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.