فرمانده پلیس فرودگاه های کشور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با انتخاب نیروهای جوان و کارآمد برای مسئولیت فرماندهی در پلیس فرودگاه ها را افتخار دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، پلیس سردار "حسن مهری" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه کیش اظهار داشت: تأمین امنیت پروازها و اجرای وظیفه به عنوان ضابط قضائی دو مسئولیت مهم نیروهای پلیس فرودگاه ها است.

وی افزود: خداوند را شاکریم که در سختی ها و شادی ها به عنوان خدمتگزاری کوچک در کنار مردم هستیم، شأنیت وجود ما در خدمت صادقانه به مردم است.

مهری اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب به انتخاب و به کارگیری نیروهای جوان و کارآمد اشاره شده است بر همین اساس فرمانده پلیس فرودگاه جزیره کیش" سرهنگ حاجی پور" منتصب شدند که باید خدمتگزاری به مردم و توجه به دغدغه های آنان همچون فرمانده قبلی  سرلوحه کار وی باشد.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم نیاز به امکاناتی هم دارد و امیدواریم با حمایت خوب سازمان منطقه آزاد کیش به زودی شاهد احداث ساختمان پلیس فرودگاه کیش که در حال حاضر در دست اقدام است، باشیم.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور تأکید کرد: جزیره کیش میزبان گردشگران است و می طلبد امکانات لازم برای خدمتگزاری سربازان این نظام به مردم به نحو مطلوب تأمین شود.

گفتنی است؛ در این مراسم از تلاش های سرهنگ "جلیل غفاری" بعد از 3 سال سابقه فرماندهی در پلیس فرودگاه کیش تقدیر و سرهنگ دوم "رمضانعلی حاجی پور" با اعطا حکم رئیس پلیس پیشگیری ناجا به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه جزیره کیش در جایگاه سرهنگی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

 

 

کد خبر : 1929
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.