رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف از پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی با بررسی سوابق و اعطای بورس تحصیلی به نفرات برتر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، دکتر علی سلک غفاری رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پردیس بین الملل کیش دانشگاه ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺷﺮﯾﻒ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺠﻮزﻫﺎي اﺧﺬ ﺷﺪه از وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوري، با بيش از ١٦ سال سابقه فعاليت در جزيره زيباي كيش، دوره ﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ بین المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با بررسی سوابق تحصیلی و اعطای بورس های تحصیلی به نفرات برتر و تخفيف شهريه ويژه كيشوندان در رشته های مهندسی مکانیک، هوافضا، عمران، کامپیوتر، صنایع و مواد دانشجو می پذیرد.

 وی افزود: با توجه به اینکه برای ورودي‌هاي 98-99 موضوع پذيرش بدون آزمون به صورت سوابق تحصيلي فراهم شده است، لذا علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت پردیس به نشانی www.kish.ac.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گفته غفاری این پردیس با داشتن ویژگی هایی نظیر فرآيند و كيفيت آموزشي طبق استانداردهای دانشگاه صنعتی شریف، اعطای مدرک رسمی دانشگاه صنعتی شریف-پردیس بین الملل کیش، حضور اساتید بنام دانشگاه صنعتی شریف جهت تدریس دوره ها، تدريس به زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی و بين المللي، اخذ روادید برای دانشجویان خارجی، صدورمعافیت تحصیلی برای فرزندان ذکور و رفع مشکل سربازی برای مشمولین غیرغایب ایرانی مقیم خارج داراي وجه تمايز ويژه اي در ميان دانشگاه هاي سطح برتر كشور و منطقه است.

وی تاکید کرد: این پردیس با قرار دادن بورس های متنوع جهت کمک به حفظ استعداد های برتر کشور در مقطع کارشناسی به 3 نفر از رتبه های برتر کنکور زیر 2000 کشوری بورس کامل تحصیلی و 30 درصد تخفیف شهریه به دانش آموزانی که مقطع دبیرستان خود را در کیش گذرانده باشند اهدا خواهد کرد. در مقطع کارشناسی ارشد نیز به 3 نفر از دانشجویان برتر که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم دانشگاه های دولتی سطح 1 و 2 باشند بورس کامل تحصیلی اهدا می کند. در مقطع دکترا نیز پردیس به 3 نفر از پذیرفته های خود که در مقطع کارشناسی ارشد جزو نفرات اول تا سوم دانشگاه های دولتی سطح 1 و 2 بودند نیز بورس کامل تحصیلی اهدا می کند. همچنین 4 نفر از علاقه مندان ایرانی مقیم خارج از کشور نیز می توانند با تشخیص شورای آموزشی دانشگاه با بورس کامل تحصیلی در این پردیس ادامه تحصیل دهند.

رئیس پردیس کیش بین الملل دانشگاه صنعتی شریف خاطر نشان کرد: در راستای گسترش روابط بین المللي، علمي و پژوهشي ندر سال های اخیر و در حال حاضر این پردیس با دانشگاه هاي تراز اول دنيا اقدام به اجراي دوره های مشترک از کشور هایی نظیر ایتالیا، روسیه، استرالیا، آلمان، ترکیه و مالزی از طريق تبادل دانشجو و برگزاری دوره های مشترک می نماید که دانشجویان می توانند از این شرایط نسبت ادامه تحصیل در دانشگاه های مورد توافق یا استفاده از فرصت های بوجود آمده با این دانشگاه ها استفاده نمایند.

در حال حاضر بالغ بر 26 دانشجو از کشور های امارات، کویت، اتریش، کانادا، عراق، هندوستان، بنگلادش، بحرین و پاکستان در این پردیس بعنوان دانشجوي بين الملل مشغول به تحصیل می باشند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط آن و بورس های پردیس به سایت www.kish.ac.ir مراجعه و یا با شماره تماس 02166165041 و 07644422299 داخلی 311 تماس حاصل نمایند و یا در شبکه های اجتماعی با جستجوی آدرس @kish_sharif_edu به کانال های پردیس بپیوندند.

انتهای پیام

کد خبر : 1671
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.